רצפת אפוקסי או בטון

עיקרי הדברים:

אם אתם שואלים לגבי רצפת אפוקסי או יציקת בטון, בטון מוחלק לבית או רצפת אפוקסי לבית, כדאי להתחיל בבסיס של יציקת בטון מוחלק, אפוקסי וכו'. אם כך, בואו נתחיל עם רצפת אפוקסי, מה היא בעצם? הנה כל המידע, המשיכו לקרוא.

כאשר מדובר על רצפת אפוקסי, למעשה מדברים על חומר פולימרי אשר נוטה להתקשות כאשר מערבבים אותו עם חומרים מקשים-קטליזטורים (מזרזים). בתוך כך, בהחלט אפשר לציין כי חומר האפוקסי ההוא אחד מהפתרונות הפופולאריים ביותר בעקבות כמה תכונות פיזיקליות מעניינות. למשל, עמידות גבוהה וכן אטימות גבוהה, עמידות בפני חום ועוד.

שיטות עיקריות להתקנת רצפת אפוקסי

בין השיטות להתקנת אפוקסי, תמצאו 3 עיקריות אשר כוללות צביעת אפוקסי, אפוקסי עם פילוס עצמי וכן אפוקסי רב שכבת. צביעת אפוקסי בדרך כלל מיושמת על גבי תשתית קיימת, בעוד שאפוקסי בעל פילוס עצמי הינו נוזל סמיך אשר מתקינים על הרצפה ומפלסים אותו על גבי התשתית שלכם. מבחינת אפוקסי רב שכבתי, הוא מיושם לרוב במבנים תעשייתיים.

אם כך, למי מיועדת רצפת אפוקסי? ובכן, בדרך כלל רצפת אפוקסי תהיה מושלמת עבור מבנים תעשייתיים ואפילו מוסכים בשל העמידות הגבוהה של החומר הזה. ברוח הדברים האלו, רצפת האפוקסי לרוב תתאים עבור תנועה כבדה והיא עמידה בפני כימיקלים, שמן או גריז, דלק ואף סימני צמיגים.

מה זה בטון מוחלק ומה יתרונותיו?

בין אם מדברים על בטון מוחלק אפוקסי או בטון מסוג אחר, יש לסוג הזה של בטון יתרונות חשובים ורבים. למשל, המחיר של בטון מוחלק, שבדרך כלל יהיה זול יותר בצורה משמעותית מאשר פתרונות בטון אחרים. כמו כן, זמן ביצוע העבודה לרוב מהיר יותר מפתרונות בטון אחרים, מה שעשוי לחסוך לכם זמן יקר בפרויקט הבנייה שלכם.

ולא פחות חשוב, בטון מוחלק נחשב קל וזול לאחזקה ועמיד, מה שהופך אותו לפתרון אידיאלי בטווח הארוך. על הבטון המוחלק לא אמורים להישאר סדקים, שריטות או סימנים כמו חריטות ושקעים למיניהם. ואולי הכי חשוב, הנראות של הבטון המוחלק איננה דומה למראהו של פתרון ריצוף בטון אחר. בעוד שהבטון המוחלק יוצר רושם מחוספס, הוא גם מביא אתו אלגנטיות מסוימת שאי אפשר להתעלם ממנה. בכך, הוא משדרג משמעותית את המבנים השונים.

אז במה לבחור?

בין אם אתם מחפשים רצפת אפוקסי או יציקת בטון, בטון מוחלק לבית, רצפת אפוקסי לבית, יציקת בטון מוחלק או כל פתרון ריצוף אחר, תמיד יהיה כדאי להתחיל עם ייעוץ מקצועי. כמו כן, אפשרי לקחת השראה ולשאוב אותה מהאינטרנט, להדוק תיקי עבודות של פתרונות ריצוף ולהגיע להחלטה מה הכי עושה לכם את זה. אמנם הבחירה לא פשוטה, אבל זה רק בגלל שלכל אחד ואחת מאיתנו יש סגנון וסטייל אחרים.

073-3753312