ציפוי אפוקסי לבטון

עיקרי הדברים:

ציפוי אפוקסי לבטוןאם אתם נמצאים בשלב שבו אתם צריכים לבחור ריצוף לבית, בוודאי שמעתם על שתי האפשרויות של ריצוף בטון וריצוף אפוקסי. המדובר כמובן בשתי אפשרויות יפהפיות ויוצאות דופן באפשרויות העיצוב שהן מציעות ולא פחות מכך, גם בחוזק המבני ובעמידות שלהן, אבל האם אפשר לשלב את שתיהן יחד? האם יש דבר כזה ציפוי אפוקסי לבטון? מה ההיגיון לעשות ציפוי אפוקסי לרצפת בטון? מי עושה את הציפוי הזה והאם אפשר לבצע את הציפוי לרצפת בטון קיימת? את כל התשובות לכל השאלות תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

האם יש דבר כזה ציפוי אפוקסי לבטון ומה ההיגיון בכך?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן. רצפת בטון היא רצפה שבכל מקרה עוברת תהליך של ציפוי אם כי לרוב מדובר בחומר ציפוי שאותו מיישמים על גבי משטח הבטון בשכבה דקיקה מאוד, המיועדת להגן על הבטון מפני לחות, מים ושריטות. יחד עם זאת, ישנה גם האפשרות לבצע ציפוי אפוקסי לבטון ולאפשרות הזאת ישנם כמה יתרונות חשובים מאוד שאי אפשר להתעלם מהם. היתרון החשוב ביותר ואולי גם המניע שעומד מאחורי מרבית הפרויקטים של ציפוי לרצפת בטון באמצעות אפוקסי, הוא שכבת הבידוד החזקה והעמידה שמספק האפוקסי לרצפת הבטון ומגן עליה למשך עשורים ארוכים ללא צורך בחידוש הציפוי בכל מספר שנים. בנוסף לכך, את רמת הברק והמראה "הזכוכיתי" שיודע האפוקסי לייצר, לא יודע אף ציפוי אחר לייצר. האפוקסי הוא חומר עמיד מאוד שמספק איטום הרמטי לרצפת הבטון ולאחר שיישמתם אותו, תוכלו ליהנות משקט נפשי שרצפת הבטון שלכם מוגנת לחלוטין למשך כמה עשורים קדימה.

יחד עם זאת, לביצוע ציפוי אפוקסי לבטון יכולות להיות סיבות נוספות. אם אתם רוצים להשתמש באפוקסי כשכבת מגן בלבד מבריקה בלבד, תוכלו להשתמש באפוקסי שקוף לחלוטין. לחילופין, תוכלו ליישם אפוקסי על גבי שכבת הבטון שלכם גם בכדי לשנות לחלוטין את מראה הרצפה ואת העיצוב שלה. כך למשל, אם אתם רוצים לשנות את הצבעים, את התצורות העיצוביות ואת שילובי הגוונים המקוריים של רצפת הבטון, תוכלו ליישם על גביה שכבת אפוקסי עם העיצובים החדשים, הגוונים החדשים והאפקטים העיצוביים החדשים שתרצו ליישם. לשם כך לא נדרשת לכם שכבת אפוקסי עבה במיוחד ותוכלו להשיג את המטרה העיצובית הנדרשת גם עם שכבה דקיקה למדי, בדיוק דרך אגב, כמו במקרה של יישום אפוקסי על רצפת בטון לצורך יצירת שכבת מגן בלבד – גם במקרה זה לא נדרשת שכבה עבה של אפוקסי.

מי מבצע ציפוי כזה?

ובכן, ציפוי אפוקסי לבטון מבוצע בתהליך זהה של ריצוף אפוקסי ולכן אם אתם רוצים לבצע ציפוי כזה, רצוי לפנות לגורם מקצועי המתמחה בריצוף אפוקסי. פנייה לגורם המקצועי שעשה עבורכם את רצפת הבטון לא תניב לכם בדרך כלל תגובות חיוביות, או במילים אחרות, גורמים מקצועיים שמבצעים ריצוף בטון לרוב אינם מכירים את התחום של ריצוף אפוקסי ולכן לא יוכלו לעזור לכם. בכל מקרה, אם עולה בכם המחשבה לבצע ציפוי אפוקסי לבטון באופן עצמאי לחלוטין, אתם רוצים לרדת מהעניין כמה שיותר מהר. אתם יכולים אמנם לקנות אפוקסי בחנות חומרי בניין, אבל פרט לרכישת האפוקסי אין לכם באמת את הידע המקצועי הנדרש ואת הכלים המקצועיים הנדרשים בכדי לבצע את הציפוי בכלל ולבטח לא בצורה איכותית. כדי להימנע מטעויות בגוון, כדי להבטיח שהציפוי יהיה מיושר, חלק ומפולס ובכדי להבטיח שהוא יהיה מבריק כמו שרק אפוקסי יכול, הקפידו לבצע את הציפוי עם גורם מקצועי נבחר בלבד כמו עם המרכז לרצפות אפוקסי.

073-3753312