צבע אפוקסי לרצפה מחיר

עיקרי הדברים:

 

צבע אפוקסי לרצפה מחירריצוף הבית שלכם הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בעיצוב של הבית כולו. הסיבה לכך היא די ברורה: הרצפה היא אחד האלמנטים בעלי שטח הפנים הגדול ביותר בביתכם ולכן ההשפעה שלה על מראה הבית, על האווירה בבית ועל העיצוב שלו, היא דרמטית. בדיוק מהסיבה הזאת, אנשים רבים בוחרים להשקיע לא מעט כסף בהחלפת רצפה ישנה ובעלת אופי מיושן ורבים אחרים בוחרים גם להשקיע בסוגי ריצוף שיכולים לבדם להעניק לבית כולו אווירה של בית מעוצב ואסתטי, עוד לפני שנגענו בקירות, בדלתות, בחלונות ובריהוט. אחד מפתרונות הריצוף שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא צבע אפוקסי לרצפה מחיר.

 

מה זה צבע אפוקסי?

ובכן, אפוקסי הוא חומר פולימרי נוזלי, שכאשר הוא בא במגע עם חומר מקשה ייעודי, הוא מתקשה והופך למוצק. אם אי פעם נתקלתם בריצוף אפוקסי, סביר להניח שזה היה בחניון תת קרקעי, אבל זאת דווקא דוגמא לריצוף אפוקסי בעל אופי יותר פונקציונלי ופחות אופי אסתטי עיצובי. האפוקסי הוא חומר שניתן ליצור ממנו שטחי ריצוף מרהיבים ביופיים ומייד נסביר כיצד. בבחירה של צבע אפוקסי לרצפה מחיר הוא פרמטר שמן הסתם משחק מחיר, אבל לצד המחיר חשוב לדעת שלאפוקסי ישנם יתרונות חשובים שהופכים אותו לאחד מפתרונות הריצוף הטובים ביותר ובכלל זה מגוון אפשרויות עיצוב אינסופי, התאמה אישית של העיצוב בקלות רבה מאוד, ביצוע מהיר ואחיד, מראה מדהים שמעניק לבית כולו אופי מיוחד וכמובן חומר קשיח, עמיד ורובסטי שיחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים.

 

 

איך ניתן ליצור עיצובים באמצעות צבע אפוקסי?

כפי שאמרנו קודם לכן, בבחירת האופציה של צבע אפוקסי לרצפה מחיר הוא פרמטר שיש לבחון ולהשוות ביחס לפתרונות אחרים, אם כי גם בסוגיית המחיר צפוי האפוקסי להפתיע אתכם. יחד עם זאת, עוד לפני המחיר חשוב להבין שצבע אפוקסי מציע לכם פתרונות שאף סוג אחר של ריצוף לא מציע לכם. כך למשל, צבע אפוקסי יכול להגיע בגוון שקוף לחלוטין או שקוף בכל מידה שתבחרו. אחד היישומים המרהיבים ביופיים על בסיס שקיפות זו הוא הדבקה של דוגמאות עיצוב, פיזור של חלוקי נחל, צמחייה, גופי תאורה או כל פריט אחר שאתם יכולים לחשוב עליו וכיסוי באמצעות שכבת אפוקסי חלקה ומבריקה. בתום תהליך כזה נוצר אפקט תלת ממדי שבו הופכים העיצובים הגרפיים או הפריטים שמתחת לאפוקסי לעיצוב הרצפה והמראה הוא לא פחות ממדהים.

 

צבע אפוקסי לרצפה מחיר

אבל אתם לא חייבים להיות כל כך גרנדיוזיים כדי ליהנות מרצפת אפוקסי מרהיבה ביופייה. תוכלו גם לבחור באופציה של רצפת אפוקסי בגוון אחד או בשילוב של שניים שלושה גוונים עם דוגמאות אבסטרקטיות לבחירתכם. אנשי מקצוע המתמחים בריצוף באמצעות אפוקסי, יודעים לערבב בדיוק את כמות הצבע המתאימה עם כמות החומר הנדרשת. ולמרוח את האפוקסי בצורה שיוצאת את האפקט העיצובי הנדרש. בבחירה היותר פשוטה של צבע אפוקסי לרצפה מחיר הריצוף יכול להיות בהחלט בטווחים הממוצעים של סוגי ריצוף אחרים.

ולא אמורה להיות לכם שום בעיה גם בעניין המחיר. מן הסתם, אם אתם בוחרים ליצור אפקטים יוצאי דופן באמצעות ריצוף האפוקסי שלכם, לשלב גופי תאורה תת רצפתיים, דוגמאות גרפיות באמצעות חלוקי נחל ופריטים אחרים, יש לכך עלויות שצריך לקחת אותן בחשבון, אבל במרבית הבתים פשוט לא תמצאו עיצוב כזה. ואם שאלתם את עצמכם אז כן: אתם יכולים לבחור איזה צבע שאתם רוצים מתוך מניפת הצבעים המלאה והרצפה שתתקבל בסוף תהיה חלקה ומבריקה כמו זכוכית, ברמה כזאת שתפחדו להרוס את הברק בהליכתכם עליה.

073-3753312