מה מיוחד כל כך ברצפת אפוקסי?

עיקרי הדברים:

אחד הדברים הכי משמעותיים בבית הוא בחירת הריצוף. הריצוף של הבית הוא הרקע שעליו אנו נניח את הרהיטים ונעצב והוא גם המשטח שאותו ננקה לעיתים קרובות מאוד. כולם מכירים סוגי ריצוף כמו שיש, קרמיקה ובטון מוחלק, אך רבים לא מודעים שיש כיום בענף הריצוף שחקן ישן חדש שמגיע עם המון יתרונות. במאמר הבא נציג את רצפת אפוקסי ואת כל הדברים הייחודיים שקיימים בה.

מהי רצפת אפוקסי?

רצפת אפוקסי עשויה מחומר אפוקסי נוזלי שמתקשה למוצק כאשר הוא בא במגע עם משטחים קשים. את החומר יוצקים על המשטח ומחליקים אותו בצורה אחידה. התוצאה שמתקבלת היא משטח רצפתי מוחלק ללא חריצים כמו שיש ברצפות שיש או קרמיקה.

את רצפת האפוקסי אתם תראו בעיקר בחניונים והאולמות סטודיו וכיום, היא נכנסה לעולם העיצוב הביתי ויש אפשרות להזמין רצפת אפוקסי לבית פרטי. כמובן שבבית מראה הרצפה קצת שונה ומותאם לעיצוב הכללי, אך טכניקת העבודה היא דיי דומה.

מה היתרונות שקיימים ברצפת אפוקסי?

צבע – אחד היתרונות הכי גדולים של רצפת אפוקסי הוא הצבע. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של צבעים ואף לערבב צבעים או ליצור משטחים בצבעים שונים במידה וזה משהו שאתם אוהבים.

מראה – המראה של רצפת אפוקסי הוא מרשים ומאוד יפה. המשטח חלק ואין בו חריצים או צורך ברובה. אפשר לומר שזה מזכיר מעט את משטחי הבטון הטרנדיים שמוצעים כיום בבתים, אך זהו חומר אחר עם יתרונות אחרים.

קלות ניקוי – משטח האפוקסי קל מאוד לניקוי. המשטח אחיד, אין בו שינויי גבהים ומאוד פשוט לנקות אותו בעזרת מים ומטלית רצפה. הוא לא סופח כתמים ופשוט מאוד להסיר ממנו לכלוך.

ציפוי חזק כנגד שחיקה – רמת השחיקה של רצפת אפוקסי נמוכה מאוד. אין בעיה להזיז עליה כיסאות או רהיטים. על המשטח יש ציפוי חזק והוא נשאר יפה שנים קדימה.

חלקה, אך לא מחליקה – המראה של רצפת האפוקסי הוא חלק ואף מבריק, אך למרבה הפלא, הרצפה הזו אינה מחליקה, הודות לציפוי שמונע זאת.

ייבוש מהיר – חומר האפוקסי מתייבש יחסית מהר ובדרך כלל, כבר באותו יום תוכלו ללכת על הרצפה החדשה שלכם.

האם רצפת אפוקסי מתאימה כל אזורי הבית?

רצפת אפוקסי מתאימה לכל אזורי הבית במידה ואתם מעוניינים ביצירת משטח אחיד אחד. אם אתם אוהבים את הרצפות המסורתיות עם ההפרדה בין מרצפת למרצפת, הרי שהשיטות המסורתיות יתאימו לכם יותר. תוכלו לבחון סוגי ריצוף חוץ שאפשר לעשות עם המשפצים בישראל, אשר עובדים עם כל סוגי החומרים וגם מבצעים עבודות שיפוץ נוספות.

כמה יעלה לכם לעשות רצפת אפוקסי בבית?

העלות של רצפת אפוקסי נקבעת לפי מ"ר. המחירים נעים בין 69 שקלים למ"ר ועד 100 ₪ למ"ר. אם נשווה זאת למרצפות קרמיקה, השוני בעלות תלוי בסוג המרצפות שתרכשו. יש מרצפות בעלות נמוכה המגיעה פחות או יותר לעלויות אלו ויש גם מרצפות שהעלות שלהן גבוהה מאוד ומגיעה ל-150 ₪ למרצפת והרבה יותר.

המאמר באדיבות חברת המשפצים בישראל

073-3753312