בבטון מוחלק לגינה או רצפת אפוקסי?

עיקרי הדברים:

בטון הוא חומר חזק ועמיד המשמש לרוב בבנייה. עם זאת, יש לזה גם כמה חסרונות. אחד מהם הוא שיכול להיות קר מאוד על פני השטח ואינו מספק שום בידוד לקרקע. הפתרון לבעיה זו עשוי להימצא במוצר חדש בשם "בטון מוחלק". חומר חדש זה נוצר על ידי מריחת שכבה דקה של בטון על הקרקע ולאחר מכן החלקה בעזרת רולר. התוצאה היא משטח שנראה כמו אבן או עץ, אך מספק בידוד לקרקע מתחת.

בטון מוחלק, המכונה גם בטון "יצוק במקום" הוא מוצר רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון דרכים. ניתן ליצוק אותו בתבנית ליצירת צורה מעוצבת מראש, או שניתן ליצוק אותו במקום ליצירת צורה מותאמת אישית.

בטון מוחלק הוא טרנד חדש בעולם הגינון. זה לא רק פרקטי, אלא גם מוסיף נופך אמנותי לגינה שלך. הבטון יכול לשמש למגוון מטרות – מקיר פשוט ועד פלטת שולחן דקורטיבית. מקרה השימוש הפופולרי ביותר לבטון מוחלק הוא כשביל גינה או פטיו. הסיבה לכך היא שהוא קל להתקנה ואינו דורש תחזוקה. אתה יכול אפילו להכין בעצמך באמצעות חומרים ממוחזרים כמו לבנים ישנות או אבנים מהאדמה.

מה זה בטון?

בטון הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למגוון יישומים. הוא משמש לייצור מדרכות, שבילים, פטיו ואפילו רהיטים. עם זאת, בטון יכול לשמש גם בגינה כמשטח שצריך להחליק. הצעד הראשון הוא ליצור צורה או תבנית לבטון שלך. תצטרך קצת דיקט וכמה 2x4s עבור שלב זה. לאחר מכן תצטרך לערבב מעט בטון לפי ההוראות על השקית. לאחר שערבבתם את כמות הבטון הרצויה לכם, הגיע הזמן לצקת אותו לצורה ולתת לו להתייצב למשך הלילה. כעת תצטרך להסיר את הטופס ולאפשר למשטח של לוח הגינה או אזור הפטיו שלך להתייבש לפני שתסיים עם כל שלבים נוספים כגון צביעה

בטון מוחלק הוא סוג של בטון שנטחן עד לגימור חלק. זהו חומר מצוין לגינה מכיוון שהוא עמיד וקל לניקוי. זה יכול לשמש כחומר ריצוף, אבל עלות החלקתו עשויה להיות יקרה מדי. המשטח יכול גם להישבר או להיסדק אם הוא לא מתוחזק כראוי.

בטון מוחלק

בטון מוחלק לגינה פרטית המשמש לגינה, אשר נעשה בדרך כלל על ידי ערבוב של מלט, חול ומים. ניתן ליישם אותו על משטחים שונים כגון קירות, רצפות או אפילו הגינה. בטון מוחלק הוא זול יותר מסוגי בטון אחרים וניתן ליישם אותו על משטחים שונים. יש לו גם משטח חלק שמקל על הניקוי והתחזוקה. בטון הוא חומר שיכול לשמש להרבה דברים. ניתן לצקת אותו לצורות ליצירת מדרכות, פטיו ומבני בטון אחרים. זה יכול גם להיות יצוק לתוך צורות מורכבות לשימוש בקישוטים לגינה.

אחד השימושים הפופולריים ביותר בבטון הוא החלקתו על פני האדמה בערוגה בגינה כדי ליצור משטח ישר שעליו יוכלו לצמוח צמחים. כאשר זה נעשה בצורה נכונה, תהיה לך גינה יפה ללא עשבים שוטים וללא קרקע לא אחידה.

על מנת להשיג גינה פונקציונלית וגם אסתטית, יש לקחת בחשבון את החומרים שבהם אתם משתמשים. חומר אחד שצובר פופולריות בשנים האחרונות הוא בטון מוחלק.

בטון מוחלק הוא סוג של בטון שנטחן כדי ליצור גימור חלק יותר. זה הופך אותו לאידיאלי עבור משטחים כגון שבילים ושבילים, אם כי ניתן להשתמש בו גם לגינה. היתרונות של שימוש בבטון מוחלק הם רבים. זה יכול לעזור להפחית עשבים שוטים בכך שהוא מקשה עליהם לצמוח דרך הסדקים. זה גם מספק משטח אטרקטיבי שלא יהפוך לחלק כשהוא רטוב או כפור בחורף, כלומר בטוח לילדים וחיות מחמד לשחק עליו בכל עת של השנה.

בטון הוא חומר פופולרי עבור פטיו, שבילי גישה ומדרכות. זה עמיד, זול וקל להתקנה. הדבר הגדול בבטון הוא שניתן לצבוע אותו או להכתים אותו כדי להיראות כמו חומרים אחרים כמו לבנים או אבן. החיסרון היחיד הוא שאתה צריך לחכות לייבוש לפני שאתה יכול להשתמש בו. בטון הוא גם אחד החומרים הפופולריים ביותר עבור סוגים שונים של פטיו ושבילים מכיוון שהוא עמיד וזול. חסרון אחד של הבטון הוא שצריך לחכות עד שהבטון יתייבש לפני שתוכל להשתמש בו.

073-3753312