איך לבחור בריכה לגינה – המדריך המלא

עיקרי הדברים:

בריכה לגינה היא מוצר משדרג מאוד לבתים בחודשי הקיץ החמים. היום ניתן למצוא מגוון רחב של משווקי בריכות שמציעים דגמים מסוגים שונים ובגדלים וצורות ייחודיות. מסוג המותג, דרך המידות האפשריות ועד לצורות והחומרים ממנה עשויה הבריכה, חשוב לדעת ולקרוא מידע רלוונטי לפני שאתם מבצעים את רכישת הבריכה.

 

בריכות לגינה או לגג\ מרפסת

בעבר היו נחשבות בריכות גומי ל "מעפנות" או התפשרות למי שאין ביכולתו לבנות בריכה "אמיתית". כיום בריכות הגומי המתקדמות הוכיחו לנו שזאת ממש טעות. לא רק שיש לכם בריכה שווה בגינה, אתם גם יכולים לקפל באותה בעונות קרות יותר ולהנות משטח הגינה או הגג שלכם ללא הפרעות בשלמותו. כולבו בר אילן מציע לכם מגוון רחב של סוגי בריכה, גדלים, טווח מחירים מאפשר, צורות וצבעים שונים. דווקא המגוון הרחב שמותגים ואתרים מציעים גרם לנו להחליט לכתוב את המדריך.

 

גודל הבריכה

הדבר הראשון והבולט ביותר הוא גודל הבריכה. הוא מדגיש התייחסות לנקודות חשובות שכדאי לשים אליהם לב כמו מספר האנשים שיכולים להיכנס אליה בביטחון והנאה וכמובן המרחב בחצר שאנחנו רוצים ומוכנים להקדיש בעבור הבריכה.
קודם כל חשוב לדעת שלפעמים נתוני הבריכה שמפורסמים בנתונים הם גודל החלל הפנימי שלה. כלומר גודל שטח המים שהבריכה מציעה ולא למידות החיצוניות שלה. לא מדובר בניסיון כלשהו להטעות. אז שימו לב לנתוני ומידות הבריכה ואם אתם עדיין לא בטוחים בחישוב ולא רוצים שהבריכה תתפוס מקום רב מידי או שהיא תיצור צפיפות אתם יכולים להתקשר לספק או למשווק כדי להיות בטוחים.

 

התאמת צורת הבריכה

לאחר בדיקה מעמיקה של היצע הבריכות שקיים בישראל יש 2 תצורות שכיחות במיוחד שמתאימות למבנים רבים. מדובר על  בריכה עגולה או מלבנית. כאן לא מדובר בכלל על הבדלי האיכות שבין צורה לצורה אלא רק על שטח הבית הפנוי והתאמה לבריכה הרצויה. נכון לשנת 2022 בריכות מלבניות זוכות לביקוש הגדול ביותר. זאת בכלל מבנה הגינות בארץ וההתאמה לחלל וניצולו באופן מיטבי.

 

האם אתם חייבים לרכוש גם משאבה בנוסף לבריכה?

לא כל בריכה מגיעה עם משאבה מובנת, או משאבה בכלל. בנוסף, לא כל בריכה זקוקה למשאבה. הדבר גם קשור להיקף השימוש של הבריכה בבית. תפקיד המשאבה הוא לסנן מים עומדים שיכולים למשוך חיידקים לא בריאים ומעופפים. לעומת בריכות שזקוקות לניקוי וסינון של המים אם מדובר על בריכות שמרוקנות לאחר כל  שימוש אין צורך להתקין להם משאבה כי המים לא עומדים הרבה זמן.

 

לסיכום

אין כמו לשבת לצד הבריכה עם כוס משקה מרענן ומלא בקרח, ביום קיץ חם, לראות את הילדים משתכשכים ונהנים מהרעננות. רק אל תשכחו לשים לב אליהם ולהשגיח על המתרחש.

שיהיה לכם קיץ נעים, מרענן ורטוב.

073-3753312