איזה סוג שירותים ניידים יתאימו לאירוע שלכם?

עיקרי הדברים:

שמתכננים אירוע בחיק הטבע יש הרבה דברים שצריך לטפל בהם. שולחנות, לוגיסטיקה, חשמל, אוכל ואיך לא: תנאים אלמנטריים כמו שירותים. למזלכם, שירותים ניידים הם לא טרחה מאוד גדולה. בצלצול טלפון אחד יכולים להיות מוצבים באירוע שלכם ארבעה תאי שירותים, נקיים ומזמינים שהאורחים שלכם בכלל לא ישימו לב שהם בטבע.

האירוע שלכם יכול לעבור בצורה חלקה ובלי כל בעיה אם רק תבחרו את השירותים שמתאימים לאירוע שלכם בצורה מושלמת. אז איך בוחרים?

 

סוג האירוע

בחירת שירותים ניידים צריכה להיות בדגש ובקשר ישיר לסוג האירוע והקו עיצובי שעליו החלטתם. אתם מכירים את האירועים האלה שהם הכי פיין, הכי סטייל, הכי מתוקתקים – ואז מאחור יש שירותים כימיים מהסוג הפשוט ביותר, בצבע כחול או צהוב?
אז למזלכם עולם השירותים הניידים השתדרג מאוד מאז ואתם לא חייבים להתפשר על כלום. לא על העיצוב, לא על הצבעים ובטח לא על השירות ורמת הניקיון.

 

כמות האורחים וגילם

אנחנו מנסים שלא לשים את זה ישר על השולחן, אבל בואו: להביא אנשים לטבע יכול להיות לפעמים מבאס עבורם ולא נוח בטח בגלל המחשבה על שירותים בטבע.
בסופו של דבר שירותים הם צורך אלמנטרי בסיסי שחייבים לשים עליו דגש בטח באירועי חוץ בטבע. הם צריכים להיות נקיים, מרווחים ונגישים לכל האוכלוסיות בכל הגילאים.
אנשים מבוגרים נוטים יותר להיות מקובעים ולהיות בלחץ בגלל השירותים והצורך בהם. עם חברת השכרת שירותים ניידים מקצועית וטובה אתם יכולים להיות בראש שקט ורגועים בקשר לפאן הזה כך שתוכלו להתפנות לדברים אחרים כמו האוכל וסידור השולחנות.

 

תנאי השטח באירוע

בשביל לארגן אירוע ברמה גבוה אתם צריכים לעשות סיור שטח או לוקיישן קצר בשביל להביא מה התנאים שהוא מציב לכם. מה החסרונות ומה היתרונות על מה תצטרכו לתת את הדעת ועל מה אי אפשר להתפשר מבחינתכם.
עוד דבר חשוב הוא מיקום כל אחד מהדברים והתחומים בחלל: הכנת האוכל צריכה להיות הרחק מהשירותים, ומקומות הישיבה צריכים להיות על יד הבר ומרכז החגיגה. כל הדברים האלו דורשים תכנון מדויק, לקיחת מידות, ותכנון בצורה מסודרת שמחוברת אל הקרקע והתנאים.
כמו כן, היינו בודקים גם אפשרויות חיבור למים.

 

עדיין מבולבלים? טיפים אחרונים

הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים להביא לכם הוא: אל תהיו בלחץ. תתייעצו עם מקצוענים בתחום – הם כבר ידעו להתאים לכם את סוג וגודל השירותים שהכי מתאימים לאירוע. הניסיון הרב, ההתמודדות עם כמה סוגים של תנאי שטח ולוקיישנים נותנים להם פרספקטיבה מדויקת וחכמה יותר.

 

לסיכום

אירועים בטבע יכולים להיות דבר קסום וחוויה מהממת, או בדיוק הדבר שבגללו אנשים לא הולכים לאירועים כאלה מלכתחילה. ההבדל ביניהם הוא התנאים והנגישות של אוכלוסיית האירוע לטבע.

בהצלחה!

073-3753312