עבודה סוציאלית תנאי קבלה – מי יכול להתחיל ללמוד את התחום?

עיקרי הדברים:

החלום שלכם זה להצליח לעזור לאנשים שונים שמתמודדים עם קשיים? עבודה סוציאלית היא אחד מהתחומים האלה שבהם אתם קמים בבוקר כדי לעזור לאחרים. עם זאת מכיוון שמדובר על תחום תובעני, לא בטוח שתוכלו לעמוד בדרישות הסף. עבודה סוציאלית תנאי קבלה הם נוקשים מאוד, ולכן חובה להכיר אותם מבעוד מועד. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם רוצים להתחיל ללמוד, אך נתקלים בסירוב גורף. בכל זאת המוסדות השונים להשכלה גבוהה לא מקבלים כל אחד ללימודים. הם ירצו לדעת כי אצלם לומדים הסטודנטים הכי טובים שגם יצליחו ביום שאחרי התואר עצמו.

מהם עבודה סוציאלית תנאי קבלה?

יכול להיות שתראו הבדלים בין תנאי הקבלה בין מוסדות הלימוד השונים. עבודה סוציאלית תנאי קבלה הם לא אחידים, אך יש כמה דברים שאפשר לראות בכל מוסדות הלימוד. ראשית כמעט כולם מבקשים להגיע עם ציון פסיכומטרי שנע בין 580 עד 650 נקודות. יכול להיות שיהיו מוסדות לימוד שיידרשו ציון פסיכומטרי מעל 650 נקודות. מבחינת בגרויות המועמדים אמורים להגיע עם בגרות במתמטיקה ובאנגלית ברמה של 4 יח"ל. מעבר לכל העניינים האלה מוסדות לימוד שונים עשויים לזמן מועמדים לראיון אישי.

האם אפשר להתקבל ללא פסיכומטרי?

כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי להיות עובדים סוציאליים ללא פסיכומטרי זה קשה מאוד. נדיר לשמוע על מוסדות לימוד שמאפשרים לסטודנטים להתקבל ללא פסיכומטרי. מה שכן אם הציונים של הבגרויות יהיו גבוהים במיוחד, יכול להיות שתוכלו להיכנס גם ללא פסיכומטרי. אך מדובר על עניין שמשתנה בין מוסדות הלימוד שאליהם תנסו להתקבל. הרי לכל מוסד לימוד יהיו את השיקולים שלו כאשר הוא מקבל את הסטודנטים החדשים. גם לימודי סיעוד בדומה לעבודה סוציאלית יהיו מאוד נוקשים מבחינת דרישות הסף שלהם.

מה עושים שלא עומדים בתנאי הקבלה?

יש כאלה שמבינים כי הם מחויבים לעשות חישוב מסלול מחדש כדי למצוא תחום מתאים יותר. אך אנו לא נגיד לכם לוותר על החלום שלכם, בטח כאשר אתם רוצים להיות עובדים סוציאליים. מה שאתם יכולים לעשות זה לחפש כל מיני מכינות שונות שיאפשרו לכם להוכיח את עצמכם. תוכלו גם לנסות לשפר את ציוני הבגרות או ללמוד היטב לבחינה הפסיכומטרית. כל הפעולות האלה יכולות לקרב אתכם עוד צעד אחד אל עבר הגשמת החלום. אם תראו שאתם רוצים להיות עובדים סוציאליים, בסוף גם תצליחו להתקבל לתואר הזה.

073-3753312