כן, משקיעים עדיין קונים דירות בבאר שבע

עיקרי הדברים:

באר שבע הייתה לאורך עשור יעד השקעות מספר אחד של משקיעים נבונים, משקיעי נדל"ן שרכשו דירות קטנות וגדולות כאחד, מתוך ההבנה כי זו בירת הדרום. לאחר מכן, העיר ירדה מכותרות הנדל"ן, אך עדיין, בשקט בשקט, המשיכו משקיעים להזרים כספים לעיר, ולהרוויח מהתשואה היפה ומקלות ההשכרה. לא תמצאו כמעט דירות בבאר שבע ללא שוכרים קבועים וטובים, מה שאומר שקל יותר להתנהל כמשקיע, בראש שקט, ולראות את ערך הנכס שלכם עולה, ועולה.

כיום, כשיש שוב נסיקה עזה בעסקאות הנדל"ן בישראל, והמוני משקיעים רוצים להיפטר מהמזומן שלהם ולהשקיע בנכס נדל"ן, ובצדק, באר שבע שוב נוסקת, וזה כבר לא שקט כלל.

היתרונות של דירות בבאר שבע

יש כמה וכמה יתרונות להשקעה ברכישת דירות בבאר שבע:

  • מחיר נוח – קשה לומר על מחירי הנדל"ן בישראל שהם נוחים, אך בכל זאת, מדובר במונח יחסי. אם תסתכלו על מחירי הדירות בבאר שבע ביחס לערים אחרות באותו סדר גודל תראו מהר מאוד כי המחיר שפוי יחסית, ובטח ביחס לערים כמו תל אביב, ירושלים, ואפילו חיפה, שנחשבת גם היא יעד השקעה ראוי כבר כמה שנים.
  • תשואה יציבה – תשואה אומנם מחושבת כמכפיל השכירות החודשית ביחס להשקעה, אך בסופו של דבר משקיע צריך לשאול את עצמו כמה חודשים מתוך אותה השנה הוא באמת יראה הכנסה מהדירה הזו. דירות רבות בישראל עומדות ריקות, אפילו בערים כמו תל אביב וירושלים, מסיבות שונות. התשואה של הדירות בבאר שבע יציבה וצריך באמת להתאמץ כדי לא להצליח להשכיר את הדירה שלכם.
  • מחירים עולים בצורה מתמדת – נכון, מחירי הנדל"ן עולים בכל ישראל, אבל עדיין ישנם מקומות בהם העלייה יציבה יותר. הסיבה היא הביקוש הגבוה לדיור, במקרה הזה בעיקר של סטודנטים ומשפחות צעירות. האוניברסיטה בהחלט עזרה לצמיחה וההתפתחות של העיר, והסטודנטים מביאים עימם כסף מכל הארץ, ורצון לבלות, לרכוש ולשלם על שירותים שונים, והם צריכים מקום לגור. זה יוצר ביקוש לא רק לשכירות, אלא גם לדירות למכירה.

מה עם דירות בראשון לציון?

באר שבע היא עיר גדולה, עם כמות האוכלוסייה התשיעית בגודלה בישראל, וזה אומר הרבה. אבל מה לגבי דירות בראשון לציון? ראשון לציון היא עיר מרכזית יותר, ראשית אם תרצו, וחלק מגוש דן, ונחשבת עדיין, יחסית כמובן, ליעד נחשק להשקעה.

נושקת לתל אביב, אך מוצנעת דרום מזרחית לה, ראשון היא כיום הרביעית בישראל בכמות התושבים, ויעד מבוקש מאוד למי שרוצה להשקיע במרכז, אבל לא בתל אביב, רמת גן, גבעתיים וכיו"ב. המחירים שפויים, הרבה דירות חדשות מקבל"ן, וקל עד קל מאוד להשכיר, במידה ואתם מחפשים להשכיר כמובן. בנוסף, העיר נוחה מאוד למגורים, כבישים רחבים, כל השירותים לתושב, ואיכות חיים גבוהה.

073-3753312