היתרונות של החלקת בטון- לבית, לגינה ולחצר

עיקרי הדברים:

ישנם לא מעט אפשרויות לציפוי של רצפות שיכולות להתאים בסביבה מסחרית, תעשייתית או ביתית. בחירת הריצוף הנכונה ביותר מסתכמת בסופו של דבר בגורמים כמו סביבת עבודה, התאמות שונות, עלויות לפי מ"ר ומידות. החלקת בטון נחשבת לאחד הפתרונות האופטימליים והמומלצים ביותר לסביבות עבודה תעשיות וגם לפרויקטים פרטיים כמו משרדי יוקרה, חללי עבודה בהייטק ואף בווילות ובבנייני מגורים – בחללי פנים וחוץ. היום מאוד מקובל לעשות בטון מוחלק לגינה ובמיוחד בפטיו, מרפסות ושבילים בגינה ולצד בריכות פרטיות.

מעוניינים להוסיף דקורציה לגינה שלכם, ולהשקיע על בטון מוחלק לגינה? רוצים לשדרג את הרצפה לרמה אחרת לגמרי? הזמינו עכשיו שירותי בטון מוחלק, ותקבלו ריצוף נהדר עם בטון מוחלק עם מראה יוקרתי ויציבות חזקה ביותר!

 

אפשרויות החלקה לרצפה מה הכי פופולרי וכדאי

עד לפני לא הרבה שנים, ריצוף אפוקסי היה שיטת הריצוף הפופולרית במבנים ובפרויקטים שונים של בניה. מנהלי אזורים תפעוליים ומפעלים בחרו את האפקט של העמידות של החומר האפוקסי על פני רצפות בטון על שלל מרכיביהם. לעומת זאת, בטון מלוטש יכול להיות הרבה יותר כדאי ומומלץ מאשר רצפת אפוקסי בשל מגוון סיבות ולמגוון מקרים. בטון מלוטש ועבודות פוליש לבטון או מיקרוטופינג עדיפים הרבה מאוד פעמים על פני ריצוף אפוקסי במיוחד בכל הנוגע לתהליך הטיפול והתחזוקה.

 

למה כדאי להשקיע בהחלקת בטון?

בטון שאינו מטופל כמו שצריך חשוף למפגעים רבים. כיוון שהוא מטבעו נקבובי וחשוף לנזקים כמו סדקים, לכלוך, הצטברות של נוזלים או פגיעה מכימיקליים במיוחד באזורים תפעוליים ומתועשים הרי שהוא עשוי להיפגם אחרי לא הרבה זמן מרגע יציקתו. תהליכים של שחיקה ובלאי טבעיים בבטון כמו תפרחת, שהיא למעשה תופעה הקשורה בשינוי הרכב מינרלים כמו מלח, מתרחשים עם הזמן. לאחר תקופה מצטברים להם מצבורי אבק שפוגמים בשכבת האפוקסי והורסים אותה, מה שאפשר לפתור בקלות עם ציפוי בטון מוחלק.

 

ריצוף שעמיד בפני כל כתם, לכלוך ופגם

בשל האופי הנקבובי של הבטון ה"רגיל", הרבה מאוד אנשים בוחרים בריצוף בטון מוחלק. בכך אתם מגנים על הריצוף מפני נזקים כבדים שעלולים להתרחש בשל פגיעות ישירות או שחיקה ובלאי לאורך שנים, ולשמור על איכות הנראות המבנה לתמיד. לא תצטרכו יותר להשקיע ולטרוח בענייני התחזוקה, כיוון שאחרי הליך החלקת בטון מאוד קל לנקות ולהסיר כתמים, לכלוכים, אבק ונוזלים.

בהליך ליטוש והחלקה של בטון אתם למעשה אוטמים את פני השטח החשוף והופכים אותו לחזק יותר, עמיד יותר ומוגן מפני חלחול של כימיקלים, נוזלים או שמנים המזיקים למקום.

 

מניעת החלקה ברמת חיכוך גבוהה

רצפות בטון רטובות עלולות לגרום להחלקה, ולהוות סכנה של ממש במיוחד באזורים תפעוליים כמו מפעלים ואזורי תעשייה, בהם מובילים ונושאים חפצים כבדים. לייפות ולעצב את המקום זה יפה וחשוב, אך בראש ובראשונה עומד לנגד עינינו הערך של הגנה על חיי אדם הנמצאים במקום, רצוי לעשות החלקת בטון ובכך להוסיף שכבת חיכוך יעילה יותר שתמנע החלקות.

בדירות יוקרה ווילות פאר נהוג לבצע בטון מוחלק לגינה. זה יפה, דקורטיבי ומוסיף חיים לשכבת הבטון העמומה. ניתן לבצע החלקה והברקה ובכך להוסיף ברק ואור לגינה שלכם!

073-3753312