גיליתם שמן דולף מתחת דלת הזכוכית? זה הזמן להחליף את המשאבה

עיקרי הדברים:

כשאנחנו מרכיבים דלת זכוכית, על פניו מדובר בהליך מאוד פשוט. אנחנו לא מצפים שהדלת "תדרוש" מאיתנו תחזוקה משמעותית ובטח שאנחנו לא מצפים שנידרש לבצע טיפולים שעולים כסף אחרי תהליך ההתקנה.

אך ישנם מקרים, בהם אנחנו נבחר להתקין על גבי הדלת אמצעים שונים, כמו למשל מחזיר דלת רצפתי, ואז ייתכן מאוד שאנחנו נמצא את עצמנו מתמודדים עם בעיות שונות אשר יחייבו אותנו להזמין אנשי מקצוע, לבצע טיפולים מסוימים, וכמובן זה ידרוש מאיתנו גם הוצאות ספציפיות בהתאם לאופי הבעיה והטיפול בה.

אחד המקרים בהם אנחנו נצטרך לטפל הוא, כשיש לנו מחזיר דלת רצפתי עם שמן. מדובר במחזיר דלת ייחודי אשר מותאם לדלתות זכוכית. במקרה כזה, אנחנו עלולים לגלות בשלב מסוים, שהשמן דולף ואז עלינו להחליף מרכיבים מסוימים מהמתקן, למשל, עלינו להחליף את המשאבה אשר מאפשרת את הפעלתו. אם לא נעשה זאת, אזי שהמחזיר לא יוכל לבצע את עבודתו כראוי.

לשם מה אנחנו צריכים מחזיר דלת רצפתי?

התקנה של מחזיר דלת רצפתי במקרים של דלתות זכוכית היא הכרחית על מנת למנוע מצב שהדלת תיטרק. מאחר ואנחנו לא רוצים שהדלת תיטרק בצורה חזקה, מה שכמובן יכול לגרום לה להישבר או להיסדק, אזי שנרצה להתקין מחזיר דלת שימנע זאת. ההתקנה נעשית על ידי איש מקצוע בשלב של התקנת הדלת עצמה.

כאמור, עבור דלתות זכוכית יש צורך להתקין מחזיר דלת רצפתי עם שמן. מדובר במחזיר דלת הכולל משאבה הידראולית אשר בנויה באופן ייחודי לדלתות זכוכית, הן מבחינת המבנה והן מבחינת הגודל והעוצמה של הדלת. כשמסיימים להתקין את המחזיר אז אפשר לבדוק האם הוא פועל כראוי ולא נגרם שום נזק לדלת או למתקן עצמו.

חשוב להבהיר, אנחנו נצטרך להתקין מחזיר דלת רצפתי על פי הנתונים של הדלת עצמה, בין אם זה רוחב, אורך ומשקל, ובין אם זה על פי המיקום שלה. למשל, אם מדובר בדלת חיצונית, בפרט במקומות שעלולים להיות סוערים, הרי שהמחזיר אמור להיות עמיד בפני רוחות או השפעות אחרות של תנאי מזג אוויר.

איך מתקינים מחזיר דלת זכוכית?

כאמור, אם יש לנו בעיה של דליפת שמן מהמחזיר, הרי שאנחנו נוכל לגלות זאת בהקדם, לא רק בגלל שהוא לא יפעל כראוי אלא נוכל להבחין בכתמי השמן עצמם. במקרה כזה, יש להזמין איש מקצוע אשר יוכל לאבחן את הבעיה ואם יש צורך להחליף את המשאבה.

חשוב מאוד לעשות זאת כמה שיותר מוקדם, על מנת שלא נמצא את עצמנו במצב בו הדלת תיטרק בכל פעם כשנרצה לסגור אותה או בכל פעם כשמישהו יפתח אותה. זה יכול להיות מצב מאוד לא נעים ובוודאי מצב שעלול לגרום נזק משמעותי לדלת עצמה.

 

 

073-3753312